mojTaxi aplikacija i sistem upravljanja pozivima za taxi kompanije, savremeni je sistem veze koji omogućava ubrzavanje procesa i pruža dodatne mogućnosti taxi kompanijama. Zapravo je mojTaxi daleko više od same aplikacije za poziv taksija.
Aplikacija je u upotrebi već 5 godina, i danas ima preko 50.000 korisnika koji svakodnevno koriste aplikaciju za poziv taksija u Sarajevu, i omogućila je potpuno novu vrijednost Sarajevo Taxi, koji je prepoznat sada ne samo kao obično taxi udruženje nego lider u inovacijama taxi biznisa.
Tokom prethodnih 5 godina, razvijali smo cijelu platformu na osnovu zahtjeva i specifičnost taxi poslovanja, imajući u vidu probleme sa kojima se taksi kompanije susreću, nastojali smo pronaći adektvatno informatičko rješenje koje će im omogućiti da lakše i jeftinije posluju i time ostvaruju veći profit, a kod korisnika dobijaju dodatnu prednost kao kompanije sa savremenim tehničkim rješenjima.
Zbog toga što razvoj ovog projekta nismo započeli samo sa strane korisnika, nego iz perspektive I taxi kompanija I korisnika, te kombinirajući obostrana iskustva, naša rješenja se znatno razlikuju od postojećih aplikacija i sistema na svjetskom tržištu, i svo naše dugogodišnje iskustvo u ovom biznisu smo objedinili u informatičku platformu koja je sposobna primiti i obraditi hiiljade poziva u sekundi, i opslužiti desetine hiljada klijenata, a sve to bez velikog broja zaposlenih ili dodatnih troškova i u najkraćem mogućem vremenskom periodu.
Ovaj projekt je sufinanciran od strane Challenge to Change projekta i Ambasade Švedske u Bosni i Hercegovini, a među partnerima u toku razvoja ove platforme nalaze se i TomTom, Google, Mastercard, BH Telecom i Unicredit.
Šta mojTaxi platforma znači za udruženja i taxi kompanije:
Posebna platforma za dispečer centre, koja je dio mojTaxi platforme kojeg ne vide putnici i klijenti, omogućava taxi kompanijama:
- Nadzor svih vozila u taxi floti, njihove pozicije, efikasnost
- Praćenje i predviđanje ponašanja putnika,
- Precizna mapa lokacija gdje je najčešće potreban taksi i u koje doba dana
- Kontakt podaci i svi podaci svakog taxi vozača uključujući zadnju poznatu lokaciju su dostupni na jedan klik
- Radnici u dispečer centru vrše samo nadzor dešavanja, nema javljanja na telefon niti gužve, sistem je sposoban sam obraditi hiljade poziva u sekundi bez uplitanja radnika u dispečer centru
- Plaćanje karticama kroz aplikaciju i nadzor transakcija
- Razdaljinu dometa poziva i geo ograde za organizaciju kako bi se spriječio ulazak taksista u područje u kojima nemaju licencu
- Podatke o tome kada je klijent pozvao, njegov broj telefona, njegovu tačnu lokaciju, i udaljenost u metrima od taksi vozača koji je pozvan
- 24 sata rad, 7 dana u sedmici, svi dani u godini, sistem radi bez uplitanja ljudi i bez dodatnih troškova telefonskih centrala i sistema radio veze. Kompletan sistem je smješten u tzv. “Oblaku” i pristupa mu se sa putem računara sa odobrenim pristupom
- Menadžment korisnika po nivoima: dispečer ili superadministratori
- Blokiranje korisnika koji zloupotrebljavaju sistem
- Evidencija korisnika i njihovih vožnji
- Kreiranje automatskog izvještaja o radu po opštini, gradu, štandu ili organizaciji
- Evidencija isteka registracija, isteka osiguranja, i drugih podataka o kojima treba voditi računa organizacija
- Dispečeri ne moraju poznavati strane jezike, jer pozivalac putem aplikacije nema potrebe da poziva dispečer centar niti da se sporazumijeva sa dispečerom
Šta mojTaxi platforma znači za vozače
Sigurni i novi korisnici
Taxi vozači dobijaju suvremeno rješenje i već postojeću bazu korisnika koji mogu koristiti app i koji ga već koriste u Sarajevu. Dodatno, sve turističke agencije i web stranice za turiste, savjetuju putnicima koje dolaze u BiH da preuzmu aplikaciju kao sigurni način za poziv taksija kako bi izbjegli da koriste nelegalni taxi ili kako ne bi bili žrtve taxi prevara kada putuju u BiH. Skoro svaki turista koji dolazi u BiH a ima namjeru da koristi taxi, instalira aplikaciju mojTaxi jer zna da su u sistemu isključivo legalni taksisti sa licencama i osjeća se sigurno u vozilima koje je pozvao putem aplikacije.
Ovo znači više vožnji koje su obično skuplje i profitabilnije.
Kartično plaćanje bez dodatne opreme i dodatnih provizija
Kartično plaćanje putem aplikacije omogućava taxi vozačima da ne moraju plaćati dodatnu skupu opremu za prihvat kartica, niti moraju čekati naplaćeni novac 7 ili više dana. Naša platforma putem aplikacije, bez dodatnih uređaja i pretplata, omogućava taksi vozačima naplatu kartica uz minimalne provizije (znatno niže od trenutno tržišnih) i novac na računu unutar 1 do 2 radna dana.
U slučaju da želite vršiti prihvat kartica putem uobičajenih terminala, sam terminal morate kupiti, pretplatu na data transfer, provizija koja je duplo veća od trenutnih u mojTaxi sistemu i novac koji morate čekati 7 ili više radnih dana.
Dodatno, mojTaxi je jedina kompanija u ovom dijelu Europe koja je uspjela tehnički riješiti problem naplate kroz aplikaciju, pri čemu novac ide direktno na račun taksi vozača, člana udruženja.
Kod taxi udruženja glavni problem kod naplate putem mobilnih aplikacija je što sve mobilne aplikacije prvo od korisnika naplaćuju novac, zatim ga drže kod sebe, i nakon nekog vremena isplaćuju novac svakom vozaču ponaosob.
Ponekad to traje i do mjesec dana, i uključuje proviziju aplikacije.
Kod nas to nije slučaj: mi smo razvili sistem koji omogućava da novac od putnika ide pravo na račun vozača bez dodatnih provizija i na najbrži mogući način; u roku do 1 do 2 radna dana!
U doba globalne pandemije ova opcija je posenbno značajna, jer je proces naplate karticama putem mojTaxi takav, da klijent i vozač nemaju nikakvih kontakta, i sav proces se odvija putem aplikacije.
Ovo je dodatna sigurnost i za klijenta i za vozača, a posebno je pogodna za poslovne subjekte, koji svojim managerima umjesto kupovine skupih sluzbenih automobila, mogu osigurati transport putem taksi vozila, a placanje putem kartica, za sto dobijaju urednu izdatu fakturu, neophodnu za pravdanje troskova.
Precizna lokacija pozivaoca
Taxi vozači koji nisu toliko upoznati sa ulicama, putem aplikacije vide tačnu lokaciju odakle korisnik zove, i mogu se lako susresti sa klijentom čak i ako ne poznaju dobro adrese.
Nadzor i sigurnost u slučaju opasnosti
Taxi vozač ima dodatnu sigurnost, jer dispečer centar može da prati njegovo kretanje, te u slučaju da je primio poziv i neobično dugo se kreće, mogu ga locirati i upitati da li je sve u redu, ili u slučaju potrebe poslati pomoć ukoliko uvide da se dešava nešto čudno.
U slučaju krađe vozila ili otmice, u slučaju da je aplikacija uključena i sve dok ima interneta kretanje se prati, i vozilo se može locirati.
Izgubljene stvari
Obzirom da se svaka vožnja evidentira, izgubljene stvari više nisu problem. Ukoliko neki putnik zaboravi nešto u taksiju, taksista to jednostavno može prijaviti centru, koji na klik miša može pronaći kontakt podatke putnika koji je zaboravio stvari u vozilu, kontaktirati ga i dogovoriti kako se stvari mogu vratiti.
Komunikacija sa strancima
Obzirom da klijent nema potrebe da komunicira sa dispečerima, olakšana je komunikacija sa strancima, i strani turisti zbog toga više koriste aplikaciju jer im je lakše komunicirati. Vozač dolazi na adresu sa koje je pozvan, a pozivalac ne može pogriješiti u izgovoru adrese niti treba da traži gdje se nalazi: aplikaciju mu sama kaže ulicu i broj gdje se nalazi. Vozaču je dovoljno da pokaže adresu gdje želi da ide. U praksi se ovo pokazalo kao veoma efikasno.
Šta mojTaxi platforma znači za putnike?
- Putnici mogu pozivati taxi vozilo, jeftinije, bez telefonskog poziva i komunikacije sa dispečerima, te izbjeci jezicke barijere
- Putnik jasno vidi kretanje vozila u dolasku
- Putnik zna sa kojim vozačem se vozio u slučaju izgubljenih stvari
- Može plaćati karticom i bez kontakta sa vozačem što je posebno bitno u doba COVID pandemije
- Ukoliko je putnik stranac, mnogo lakše mu je doći do taksija
- Čak i ako ne zna adresu lokacije na kojoj se nalazi, aplikacija će sama locirati korisnika i izbaciti tačnu adresu i lokaciju
- Jednostavan i jedinstven način pozivanja taksija u Bosni i Hercegovini