mojTaxi aplikacija kreirana je tako da bude maksimalno jednostavna za korištenje. Iz dizajna aplikacije smo izbacili sve nepotrebno i fokusirali se na ono najneophodnije: kako pozvati brzo i jednostavno taxi, bez komplikovanih procedura i gubljenja vremena. Taxi putem mojTaxi aplikacije možete pozvati na dva načina: 

Automatski poziv najbližeg slobodnog vozila:

U gornjem lijevom uglu vašeg ekrana, odaberite opciju poziva taxija. Aplikacija koristi Google Maps, i formularu koji će se pojaviti, zahvaljujući GPS u vašem telefonu, prikazat će ulicu u kojoj se trenutno nalazite. Nažalost, u ovom momentu Google Maps ponekad ne nudi opciju kućnih brojeva, pa u formular, ukoliko nema broja, trebate unijeti i tačnu adresu sa kućnim brojem, ili možete izbrisati adresu i unijeti objekat gdje želite da dođe taxi po vas, na primjer u polje adrese možete unijeti “Hotel Europa. Taxi vozači, iako ne upišete tačnu adresu, na  tabletu u vozilu vide lokaciju sa koje ste uputili poziv.

Nakon što potvrdite adresu, mojTaxi app će locirati najbliže slobodno vozilo. Kada vozač prihvati vožnju, na vašem ekranu će se ispisati broj taxi vozila koji dolazi po vas, a na mapi će odabrano taxi vozilo biti obilježeno “zlatnim” pinom. Kretanja vozila na mapi su u realnom vremenu, uz “osvježenje” lokacije svakih 5 sekundi, tako da vozilo koje dolazi po vas možete pratiti na mapi unutar aplikacije i razlikovati ga od ostalih vozila.

iPhone5s_225px

Manuelni odabir taxi vozila

Ukoliko ne želite automatski odabir, možete odabrati i bilo koje vozilo u vašoj blizini označeno zelenim pinom na mapi u aplikaciji. Plava tačka je vaša lokacija, i u odnosu na nju možete vidjeti vozila koja se kreću u vašoj blizini. Dodirom na bilo koji zeleni pin, pokrećete poziv tom vozilu. Nakon što upišete tačnu adresu ili navede lokaciju, npr. “Hotel Europa”, potvrdite izbor, i poziv će biti upućen. Vozač će odgovoriti u roku od 10 sekundi. Ukoliko to ne učini (jer je u međuvremenu primio drugi poziv, ili jer se nalazi predaleko od vaše lokacije) aplikacija će vam ponuditi da pokrenete automatski odabir najbližeg vozila, ukoliko to ne želite, možete pokušati pozvati drugo vozilo ponavljanjem gore opisane procedure.
Da bi mogli pozivati taxi vozila putem aplikacije mojTaxi potrebno je da se registrujete sa validnom e-mail adresom, te da aktivirate vaš nalog. Nakon aktivacije, u vašem profilu će biti bilježeni svi vaši pozivi, kao i taxi vozila sa kojim ste se vozili.
Ukoliko nešto zaboravite u vozilu, lako možete u vašem profilu pronaći broj taksija čije ste usluge koristili i kontaktirati nas kako bi vam omogućili da pronađete svoje zaboravljene stvari.
 

Platite vožnju karticom!

Mogućnost bezgotovinskog plaćanja je omogućena u specijalno označenim vozilima, a cijeli proces je objašnjen u ovom videu.
Potrebno je da u vašem mojTaxi profilu unesete  podatke vaše kartice za plaćanje, pri čemu će se izvršiti validacija kartice. Po završetku vožnje od vozača tražite da platite karticom.

Nakon što vozač unese u svojoj aplikaciji zahtjev za plaćanje, vi ćete u aplikaciji dobiti upit da li želite platiti taxi vožnju putem aplikacije. 
Ukoliko prihvatate, aplikacija će vam ponuditi opciju da odaberete karticu koju ste ranije unijeli, i sa kojom želite platiti vožnju. U profil možete unijeti više kartica. 

Nakon ovog koraka, dobijate finalni ekran sa dugmetom za plaćanje. Po uspješnoj transakciji na vaš email će stići potvrda o plaćanju taxi vožnje.

Maksimalna sigurnost podataka

Ovaj način plaćanja je izuzetno siguran za klijente, prateći najsavremenije standarde zaštite podataka i transakcije.

Vaši podaci se ne dijele sa vozačima, i vozači nemaju nikakav kontakt sa vašom karticom niti podacima sa kartice, te nije potrebno ni fizički imati kreditnu karticu da bi platili taxi vožnju.

Da bi uštedjeli vrijeme i pojednostavili postupak, preporučamo da karticu unesete u profil prije nego pozovete taxi.

Prilikom verifikacije kartice, vaša kartica će biti terećena za iznos od 5 feninga, i odmah po uspješnoj transakciji novac će biti vraćen na vaš profil.

Nakon verifikacije kartice, kartica će biti snimljena u vašem profilu i moći će se koristiti naknadno za plaćanje vožnji putem mojTaxi aplikacije sve dok je vi sami ne uklonite iz profila, i sve dok je kartica validna.

U slučaju da vam je potrebna pomoć, kontaktirajte nas na email podrska@mojtaxi.ba